czwartek, 27 października 2016

Na początek

Cześć. Może na początek się wam przedstawię. Nazywam się Oliwia, mam 16 lat a właściwie to 29 października tyle skończę. Ważę 48,5 kg przy wzroście 167 cm a mój cel to 42 kg. Moją przygodę z Aną rozpoczęłam niedawno ale zrobię wszystko żeby chociaż częściowo stać się idealna. Staram się jeść jak najmniej co niestety widocznie odbija się na moim zdrowiu. Zdarza się że mdleje w najmniej oczekiwanym momencie. Uciekam z lekcji kiedy źle się czuję. Włosy wypadają mi garściami i cały czas jestem senna albo nie kontaktuje. Bardzo szybko się męczę a po zbyt dużym wysiłku mdleję. Ale to i tak nie zniechęca mnie do tego co robię.

Pozdrawiam, Liv

13 komentarzy:

  1. Spróbuj może brać suplementy ? Uważaj na siebie:) Wierzę że ci się uda, trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba spróbuję brać jakieś suplementy. Na razie biorę tylko wit. C ale myślę, że przydałoby mi się też żelazo albo B12 bo od roku i 7 miesięcy jestem wege :)

      Usuń
  2. Powodzenia w osiągnięciu celu, ale uważaj na zdrowie :)
    Będę wpadać. Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, ale nie daje Ci do myślenia to, że będziesz chudą i nieszczęśliwą dziewczyną? Nie zamęczaj się. Będziemy żyć na tym świecie jeszcze kilkadziesiąt lat i jedzenie myślę, że istnieć nie przestanie. Zamierzasz przejść na odżywianie energią słoneczną? Z tego co piszesz to Twój organizm już ma dosyć, a co dopiero później.
    Może dużo warzyw i owoców, a do tego dobra dawka ruchu? I jakieś badania, czy aby napewno niczego Ci nie brakuje?

    Pozdrawiam. Uda Ci się, tylko rozsądnie proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej od 2012 tak mam. Ciągle opuszczałam lekcje w-fu bo po większym wysiłku robiło mi się słabo a kiedy na dworze robiło się ciepło to z 2 razy na tydzień miałam krwotoki z nosa. W te wakacje nie wychodziłam na dwór więc takiego problemu nie miałam. Rodzice nic z tym nie zrobią choć tysiące razy prosiłam żeby pojechali ze mną na badania. Teraz tylko moje zdrowie się pogorszyło.

      Usuń
  4. Ale czemu chcesz się odchudzać skoro już jesteś chuda? o.O Wgl dlaczego zaczęłaś się odchudzać ważąć najwięcej 50 kg? :/// Martwię się o ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego. :* Mało chcesz schudnąć. Ale w sumie i tak jesteś chuda. Trzymaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważaj na siebie i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) powodzenia, ale zadbaj o siebie :v masz wspaniałą wagę i nieziemski cel

    OdpowiedzUsuń
  8. Słońce, czy Ty czasem nie jesteś moją zaginioną bliźniaczką? Jesteśmy dokładnie w tym samym wieku, też jutro kończę szesnaście lat! Tylko jestem troszkę wyższa xd
    No cóż, już dzisiaj składam Ci najlepsze życzenia. Spełnienia marzeń
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bierz witaminę C, D, B, żelazo, kwas foliowy, pij skrzyp i pokrzywę, mięte, ale nie przesadzaj z ziołami. Na razie powinny pomóc, ale jeśli przeholujesz to źle się to skończy. Jedz więcej, źle się czujesz bo za szybko zeszłaś do niskich bilansów. Organizm nie ma się już jak bronić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, bardzo malutko ważysz, uważaj tylko, żebyś nie przesadziła.

    OdpowiedzUsuń